fredag den 13. februar 2009

Endelig

Der er ingen ting i verden saa stille som sne.....
Det er hvidt derude.
Det er en gave at vaagne til en tyst og stille hvid verden. Sneen har lagt sig blodt over have og dige. Spor paa fuglenes tagselv bord vidner om en natkats besog.
I radioen lover de, at det vil sne lige til i eftermiddag. Det maa godt blive ved.
Jeg ved ikke, hvad der er i vejen med min computer, men tiden er ikke med mig. Dette indlag er skrevet klokken 06.45 fredag morgen. Men min computer er vist "tidslos"?

2 kommentarer:

  1. her hos os er der meget lidt sne, jeg gad godt lidt mere, men det er vist kommet sydpå hos jer :-)

    SvarSlet
  2. Hej Lene
    Hvor er jeg bare sen til at se kommentarer, men hvor bliver jeg glad for dem.
    Tak for din. Alt sne er vak nu, men staren var her i gaar paa fuglenes tag-selv-bord, saa nu er foraaret lige om hjornet.

    SvarSlet