fredag den 5. juni 2009

Grundlovsdag

Vågner endnu engang tidligt, men det gor ikke noget. Morgenen er stille og solfyldt. Endelig har vinden lagt sig. Den har rusket i alt i to dogn, og der ligger grene og blade overalt i haven. Selv den store parasol på granitfod formåede vinden at valte. Men nu er her stille.
Huset sover også I går aftes kom to kare venner fra Samso på besøg De skal vare her hele weekenden og i morgen kommer der yderligere to fra Aarhus.
Min veninde fra Samso og jeg skal afsted til stranden og finde opskyl. der skal nok vare meget efter dage med blast fra vest. Måske er vi heldige at finde rav. Jeg bliver tindrende glad i maven, når havets guld ligger foran mig i sandet. det er faktisk fuldstændig ligegyldigt med størrelsen - nasten. Engang fandt jeg et stort stykke på størrelse med en knyttet hånd Jeg blev så taknemmelig over, at det lå der til mig, at jeg sagde tak til de højere magter.
Jeg håber alle får en dejlig dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar