onsdag den 28. oktober 2009

Arbejdsglaede

Normalt har jeg fri kl. 13.00, men i dag havde vi supervision, saa klokken blev 15.15, inden jeg forlod "gaarden".

Og lige nu sidder jeg med en varm og stille glaede indeni. Jeg er saa heldig.

Jeg har verdens bedste, dygtigste og dejligste kollegaer. Vi kan vaere dybt seriose og faglige, og vi kan grine sammen saa taget falder ned.
Vores supervisor er vild med os, fordi vi har saa veludviklet en humor sammen.

Vi er meget forskellige og har forskellige faglige indfaldsvinkler, men det er tvaerfaglighed paa hojeste plan, hvor der er stor gensidig respekt for hinandens indput og vinkler.

Saadanne kollegaer haenger ikke paa traeerne.....og hvad pokker skulle de da ogsaa det for?

4 kommentarer:

  1. Det lyder rigtig dejligt. Utroligt vigtigt at have det godt på jobbet og i hverdagen. Gode kolleger er guld værd. Simpelthen.
    God aften!
    Lene

    SvarSlet
  2. God morgen Lene
    Ja, du har ret. Jeg vaerdsaetter ogsaa baade job og kollegaer.
    God torsdag til dig:-)

    SvarSlet
  3. Hvor lyder det dejligt, Laila - humor er så utrolig vigtig også på jobbet og en måde at binde kolleger sammen på en god måde.

    Ha' en god torsdag!

    SvarSlet
  4. Tak Madame
    Det er saa vigtigt med humor. Isaer da vi arbejder med mennesker der har saa meget smerte indeni.Vi har brug for aandehullerne.
    God weekend til dig og dine:-)

    SvarSlet