onsdag den 4. november 2009

Mere Fano






Johnny Madsen har et galleri paa Fano, hvor dette barnehoved staar udenfor. Jeg skulle naa faergen, saa jeg fik selvfolgelig ikke set, hvem kunstneren er, men jeg garanterer for, at det ikke er Johnny Madsen.

Jeg er vild med det meste af Johnnys musik, og saa er han ogsaa en fantastisk maler. Vi naaede ikke at se galleriet indefra, men ogsaa det har vi tilgode.
Maerkeligt...mens jeg sidder her og skriver, spiller radioen Old House Baby Blues med Johnny Madsen. Det maa den godt...:-)
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Synes du ikke, at barnehovedet virker lidt uhyggeligt - som en dødsmaske? Men det er meget smukt lavet.
    Johnny Madsen kender jeg desværre ikke så meget til, men de få numre, jeg har hørt, var utroligt iørefaldende :-)

    SvarSlet
  2. Jo, saadan havde jeg det ogsaa.
    Hovedet virker grotesk.
    Jeg kom til at taenke paa en af figurerne fra Ringenes Herre.
    prov at lyt mere til Johnny Madsen. Hans tekster er ret gode.
    God torsdag til dig:-)

    SvarSlet