fredag den 6. november 2009

Natteravn

I nat vaagnede jeg med kramper i begge laegge.

Jeg ommede mig hojlydt, og i lobet af no time stod min dejlige mand ved siden af sengen. Han fik mig paa hojkant og holdt mig til det forsvandt. Det er kaerlighed, og nej han er ikke til salg.

Senere stod jeg op kl. 03.00, og den opmaerksomme laeser kan se, at jeg stadig er oppe.

Jeg er faktisk ret lun paa disse naetter, isaer naar jeg ikke skal paa arbejde om mogenen.

Jeg laeser og nusser rundt og nyder stilheden og morket.

Men nu tror jeg, at jeg vil gaa op i seng og sove lidt, inden den nye dag bryder frem.
God dag til jer der er paa vej op.

2 kommentarer:

  1. Ja, det var da kærlighed, men sikke noget med kramper i læggene - det gør så forbandet ondt. Kender du tricket med magnesiumtilskud? Kramper i benene siger man skyldes magnesiummangel. Åh ja, tidlige morgene uden pligter er bare spå dejlige. Håber du fik sovet lidt mere sidenhen.

    SvarSlet
  2. Tak Madame
    Ja, jeg fik sovet meget lidt, men saa har jeg faaet en mormor, saa det er helt ok.

    Det med magnesiumtilskud er nyt for mig, tak for det.

    SvarSlet