torsdag den 3. juni 2010

Sommer i Danmark



Sommeren er kommet til Danmark, men hvor blev foråret af?
Syrenen er ved at være færdig. Liljekonval og pæon afløser hinanden i et tempo, jeg sjældent har oplevet.

I tirsdag havde vi besøg af 14 søde mennesker fra Staten. De havde valgt at lægge deres personaledag hos deres medarbejder længst ude mod vest. Min soulmate har hjemmearbejdsplads, så det er ikke så tit, de ser hinanden.
Vi tog dem med til øen i Vadehavet.
Der er lidt trængsel der ude. Her møder vi det andet firma der kører turen frem og tilbage mellem Mandø og fastlandet. Men vi tog den gamle Mandøpost og sad øverst med en fantastisk udsigt og sol over vaderne.

Senere kom vi hjem på gårdspladsen, hvor der blev spist, sunget og spillet spil.
Onsdag var jeg syg. Et eller andet havde taget bolig i min krop, og jeg var ikke mange sure sild værd.

Nu er det torsdag. Solen skinner, og jeg er klar til job, inden weekenden starter kl. 13.00.



7 kommentarer:

  1. Dejligt at du er rask igen, Laila, og sikke en spændende dag, du fortæller om, med besøg og udflugt!

    Ha' en rigtig god torsdag :-)

    SvarSlet
  2. Ja, sommeren er kommet. Foråret blev væk i går, et af de år, hvor vinteren går lige ind i sommeren. I dag er det fantastisk vejr, åh jeg nyder hvert sekund!

    God dag til dig og havet :-)

    SvarSlet
  3. Jeg mente selvfølgelig "i år" ;-)

    SvarSlet
  4. Hallo :-)))
    Ganz Liebe grüße sendet dir Kiki:-)))

    SvarSlet
  5. Håber du er i fuld gang med at slubrer dig gennem en sommerfyldt weekend :)

    SvarSlet
  6. Hej Ravheks :0)
    Ja, det er ren jubel, at solen ENDELIG har fundet Danmark på verdenskortet *Wheee*
    Og så i øvrigt dejligt, at din soulmates medarbejder mødte op hos jer - det lyder som om I har haft det rigtig hyggeligt!
    Godt du er ovenpå igen - nu kan vi gå en skøøøøønt solrig weekend i møde!
    Jeg kan næsten ikke få hænderne ned!
    Stort knus og megakram herfra og rigtig god weekend!

    SvarSlet
  7. Jeg ser at sommeren har kommet lengre hos dere enn her hos oss.. men den som venter på noe godt...:)

    En nydelig plass dere bor på. Vi var der for et par somrer siden....:)

    Ha en fin helg!

    SvarSlet