fredag den 31. december 2010

Godt nytaar

Godt nytaar synger Gnags i radioen.
2010 har vaeret et turbulent aar. Jeg blev fyret to gange forste gang i februar. Det fyldte meget, og efterfolgende blev jeg langtidssygemeldt i november og er det fortsat. Stress er en underlig tilstand. Men jeg har laert signalerne at kende for, hvornaar jeg skal stoppe og flytte mig.

2010 var ogsaa aaret, hvor mine to bonusborn blev gift - ikke med hinanden, men med hver deres dejlige kaereste. Det er ogsaa aaret, hvor vi fik den fantastiske dejlige nyhed, at vi skal vaere bedsteforaeldre til marts - ubeskriveligt og helt igennem vidunderligt. Jeg glaeder mig SAA meget.

I gaar besluttede jeg, at det nu var slut med morket. Mine vinger klor - de vil udfoldes og flyve hojt. Og det kommer de til.
Jeg vil gerne sige jer alle tak for varme og opmuntrende kommentarer i aarets lob. Jeg er ikke altid god til at svare igen, men det skal ikke tages for gode varer. I skal vide, at det betyder meget for mig.
I onskes alle en rigtig dejlig aften og et unikt nytaar. Og husk - for enden af regnbuen venter det magiske guld.

6 kommentarer:

  1. Rigtig godt nytaar til og dine, Laila - det er en glæde at følge dig her på din blog. Og tænk hvis vi en dag kunne mødes til et blogtræf, jeg synes, det kunne være så hyggeligt, hvis du en weekend er i København alligevel.

    SvarSlet
  2. Kære Du
    Du ønskes et godt og lykkebringende nytår! Jeg ved, at dine vinger vil bære og du nu kan flyve mod alt det, som gør dig godt. Til glæde for dig selv og andre! :)

    Tak for fine kommentarer hos mig i 2010. Glæder mig til mere i 2011.

    Knus

    SvarSlet
  3. Ha en vidunderlig nyttårskveld! Og takk for DINE kommentarer inne hos meg kjære deg! Jeg gleder meg til å få følge deg i år 2011! :)

    Nyttårsklem

    SvarSlet
  4. ♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫ ♥♥♥♥ Godt nytt år til deg og Ravheksen!!!! GundaKlem
    ♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♪♫•*¨

    SvarSlet
  5. Jeg ønsker dig et glædeligt og livsdueligt nytår.
    Kærlige hilsner

    SvarSlet