tirsdag den 28. december 2010

Vinter i Vadehavet

Mozart og jeg var et smut ude ved stranden. Der var ikke noget vand, men tilgengaeld en masse is.
Det var smukt og meget koldt.
Rimtaagen kom snigende, men ovenover alting var der lammeskyer og lys.

Et fugletraek af hojtsnakkende gaes kom ogsaa forbi. Jeg horte dem, laenge inden de blev synlige i taagerne. Gud ved, hvad de snakker om.
Saa gik computeren i udu.. nu vil den ikke henter billeder, saa I maa vente med at se gaessene.
God tirsdag.


4 kommentarer:

  1. Det lyder meget smukt - og meget koldt :-) Sådan en naturoplevelse kan berige ens dag, og jeg glæder mig til billeder!
    Ha' en dejlig dag, Laila!

    SvarSlet
  2. Wow, det er jo ren magi. Sikke et lys, sikke farver! Hver årstid har bestemt sine naturige højdepunkter og det er skønt, når man er på pletten og kan nyde dem!

    Hvad min rejse angår, Laila, så er du hjertelig velkommen! Jeg holder ikke op med at skrive om Megans rejse! ;)

    SvarSlet
  3. Tipper de gaessena hadde hørt rykter om min julemat !!! HIhi

    Fantastiks natur der du bor, skulle likt sett det om vinteren ;)

    Klem til deg og M, voff

    SvarSlet
  4. Fantastisk foto - må jeg bruge det i Nationalpark Vadehavets nyhedsmail? Mvh Alette

    SvarSlet