torsdag den 25. juni 2009

Sommermorgen


Solen skinner i min have, og lyset falder paa disse smukke digitalis.. er det mon stavet rigtigt?

Pyt smukke er de.

Der er fuld aktivitet her paa matriklen. Campingvognen er ved at vaere faerdig. Der kommer billeder senere. Min dejlige kaerste har lavet en ordinaer campingvogn om til en vogn der afspejler tvivlen. Dette kraever maaske en forklaring.

Kaersten bryder sig ikke om sandheder, heller ikke om mennesker der tror, at de har sandheden.

En campingvogn skal vaere hvid. Den skal have en bestemt indretning o.s.v. Det er en sandhed man dagligt moder paa landevejen, paa motorvejen og paa campingpladser overalt.

Nu har vi en sort campingvogn med stjerner paa indersiden af doren og med billerder overalt paa vaeggene inde i vognen. den er bare SAA flot.

Saa bor vi i et meget gammelt hus, der hvert aar skal kalkes. Desvaerre har der ikke vaeret kraefter, overskud og tid i de seneste aar til denne opgave, saa huset ser ud derefter.

Nu er sonnen gaaet i gang med at spule gammelt kalk af, saa det nye kan komme til. I dag kommer han med materialer og gaar i gang med kalkningen. Jeg hjaelper til saa godt jeg kan med en ny hofte. Men forplejningen kan jeg klare, og den skal bare vaere i top, for vi er saa glade for al den hjaelp, vi kan faa til det grove.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar