søndag den 25. oktober 2009

Klar til vinteren

Nu er der gjort klar til efteraarsstorme og vinter.

Campingvognen er tomt for alt og klar til at komme i lade.

Gaardspladsen ser tom ud. Krukkerne er vaek, havemoblerne er i drivhuset, som iovrigt ligner lidt af et lommemarked. Det er lidt trist, men nogle krukker skal jeg nu ha derude med vintergront, ellers er det ikke til at holde ud.

Og lygter, og pynt, og, og, og, saa nu skal jeg passe paa. Ellers begynder jeg at slaebe det hele ud af drivhuset igen. Lidt har ogsaa ret, husk det.
Min souldmate har inviteret paa frokost inde i byen. Han har knoklet for haardt, saa nu smerter ryggen, men som han siger: "det er sjovt at blive gammel". Husets mantra.

Fortsat god sondag, haaber solen ogsaa skinner, der hvor du er.

2 kommentarer:

  1. Sikke en energi, Laila - bare det kunne smitte lidt af på mig, som mangler at få gjort nogle af de ting, du fortæller om :-) Min have trænger til en ordentlig overhaling inden vinteren.

    Ha' en dejlig mandag!

    SvarSlet
  2. Tak Madame
    Det var dejligt at faa det gjort.

    SvarSlet