lørdag den 24. oktober 2009

Langsom starter

Tidligt oppe, kaffe, kat, knus og kredsen om computeren.

Nu er det pludselig blevet formiddag, og badet kalder.

Vi skal ind til byen og handle og besoge min son. Han har kobt min souldmates hus inde i byen og er ved at faa sat nye vinduer i. Gulvene er slebet ned, og det er det vi skal ind og se.
Han har laenge gaaet og ventet paa et specielt spil, og det er nu kommet. Han har derfor inviteret 3 af sine venner til spilleweekend. Det er vist noget med 2 store skaerme og 4 maskiner, nej det bliver for uklart. Maaske er jeg klogere, naar vi kommer tilbage. Jeg tager mit kamera med, saa kan det forklare tingene.
God dag til jer.

2 kommentarer:

  1. Jeg håber, I havde en dejlig dag sammen med din søn, Laila - det lyder sjovt for hans generation at lave spilleweekender, men selv er jeg helst fri :-)
    Rigtig god søndag til dig!

    SvarSlet
  2. Det er jeg ogsaa Madame, men det er nu herligt, at ens unge stadig, i en alder af 30 aar, stadig er et stort legebarn.
    God sondag til dig ogsaa:-)

    SvarSlet