tirsdag den 17. november 2009

Jeg ved det godt!

Jeg har skrevet det for, og jeg gor det nok igen, men hvor pokker gor november af tiden??

Jeg har ikke skrevet siden sondag, og det er ikke i orden.

Men tiden forsvinder mellem mine fingre.

Min souldmate har faaet den forste vaccine. Han har maskiner i hjertet, saa vacciner er ikke paa valg. Han skal bare have dem alle. Saa nu kommer der bivirkninger i form af kvalme, ondt i kroppen og generel utilpashed. Det er synd for ham, saa han faar varmt vand med honning og citron, det hjaelper.

Og nu handler det om valg. God valgaften til dig:)

2 kommentarer:

  1. Også god valgaften til dig, Ravheks :-) Her venter vi stadig på resultatet.

    SvarSlet
  2. Tak Lotten
    Jeg maa indromme, at jeg saa min seng i ojnene, inden de endelige resultater.

    SvarSlet