fredag den 18. december 2009

Endelig weekend

Mozart - til en forandring.
Billedet er taget inden sneen faldt. Han er stadig en meget glad hund, isaer naar han er ved diget med en pind i munden.

Jeg skulle hente svigermor i gaar, men vi valgte at rykke det til i dag. Men da vi talte sammen i gaar, gav hun udtryk for, at hun var nervos for at sne inde her i marsken. Hun skal indlaegges tirsdag morgen til en pacemaker, saa hendes uro er forstaaelig. Saa nu holder vi jul i morgen uden svigermor. Alle bornene med kaerester kommer og min mor, saa vi bliver 9 omkring bordet.
Der kommer 4 fra Aarhus og 1 fra Ribe. Min son og hans kaereste er i Kobenhavn lige nu. Det har de vaeret hele ugen, da sonnen deltager i klimakonferencen. Han er ikke imponeret, skulle jeg hilse og sige.
Men de kommer hjem i morgen og direkte her ud, saa haaber jeg bare, at vejret arter sig.
I naeste uge tager jeg over til svigermor og folger hende til sygehuset. Saa tager vi den derfra.
Der er ved at vaere styr paa det hele, saa pulsen er faldet maerkbart.
God fredag til dig:-)

5 kommentarer:

  1. Dejligt at se Mozart! Jeg kan slet ikke få hunde- og kattebilleder nok, og det næste billede bliver måske af Mozart og katten arm i arm :-) Nu får du nok travlt med alle forberedelserne til i morgen.
    Rigtig god fredag også til dig!

    SvarSlet
  2. Tak, Madame, ja, det ville vaere noget af et foto:-)

    SvarSlet
  3. Herligt med en glad hund på tur! :0) Der findes ikke noget bedre.
    God lørdag til dig og dine.

    SvarSlet
  4. Önskar en riktigt *God Jul*
    Kram
    Annelie

    SvarSlet
  5. Ønsker deg og dine alt godt;)

    God Jul og en stooor klem fra Norge!

    SvarSlet