onsdag den 16. december 2009

Tid, tid, tid.....

Jeg mangler tid.
Jeg pisker rundt og naar kun det halve. Der skal ikke meget til, for mine planer gaar i vasken og bliver skyllet ud med barnet.
Jeg naar desvaerre ikke at svare paa jeres kommentarer, men jeg nyder dem og vender tilbage - engang:-)
Svigermor skal opereres den 22.12, saa hun bliver hentet i morgen. Vi holder stor jul paa lordag, og det bliver hyggelig.
Her i huset er vi lidt tynde i silken. Hele aaret har naesten staaet i sygdom. Jeg har faaet to nye hofter med 4 maaneders mellemrum. Det har taget lidt paa kraefterne. Der kommer altid en efterreaktion paa saadan noget, og den er her nu. Min dejlige souldmate har vaeret fantastisk. Han har vaeret der 200 %, men han betaler ogsaa prisen nu.
Men, men, men saa er det heller ikke vaerre, vi er gode til at grine og hive hinanden op med rod.
Saa, trods alt, onsker jeg jer en velsignet onsdag.

3 kommentarer:

  1. Snart er det et nytt år med nye muligheter:) Lykke til med alt du har å gjøre... jeg krysser fingrene for at dere får gjort alt dere skal før julefeiringen og operasjon...:)

    Ha en god onsdag;)

    Klemmer fra Lønnetunet

    SvarSlet
  2. Pyha, jeg sender en stor pose tid til dig og håber, du klarer skærene, Laila.

    SvarSlet
  3. En stooor klem til deg og din flotte soulmate, stå på snart er det bare en vei...OPP!

    Rekker ikke over alt jeg heller men fokuserer på ungene og at de skal ha det bra da har ejg det bra ;) I høst har jeg ikke fått være så kreativ som jeg skulle ønsket men nå begynner tin gå ordne seg igjen, herlig!

    Klem klem til deg;)

    SvarSlet