lørdag den 16. januar 2010

Det er koldt derude...

Mozart og jeg trængte til frisk luft. Så turen gik til diget.
Jeg skal love for, vi fik frisk luft. Det er koldt derude, men dejligt at få blæst i ansigtet.

Vadehavet er stadig stift. Jeg er spændt på, om det når at tø, inden der kommer frost igen. Det skaber nogle fantastiske isformationer, når vandet presser flagerne ind mod kysten.

Mozart er ligeglad. Så længe der er isklumper, er han glad, så er der nemlig noget at lege med.


Han er en meget glad hund, og jeg nyder igen at have en hund med på tur.

7 kommentarer:

  1. Herrliche Bilder :-)))
    Lieben Gruß Kiki

    SvarSlet
  2. Han ser så dejlig ud din Mozart:)

    SvarSlet
  3. Tak, Drivtømmer-hus;-)

    Han er bare det bedste der er sket for os længe:-) Sifka

    SvarSlet
  4. Herlig med tur der en kjenner vinden i ansiktet og deilig med følge av en glad hund !

    Kos derer i søndagen ;)

    SvarSlet
  5. Ja, vind får en virkelig til å kjenne at man lever:)) Her har vi stiv kuling, det uler rundt huset. Snart skal jeg ta med meg Major ut på tur.
    Mozart så herlig ut:) De bildene du har tatt, kunne vært utenfor vinduene mine:)
    Ha en fortsatt deilig søndag, klem til deg:)

    SvarSlet
  6. Det må dejligt at have en hund at gå tur med. Man er nødt til at komme ud, selv om vejret er isnende koldt - og det ender jo gerne med at være en skøn oplevelse alligevel ;)

    SvarSlet
  7. GundaM; han er en ekstra gevinst på turene:-)

    Ja, MajorogMeg Men du har vandet lige udenfor vinduerne, jeg skal gå efter det:-)

    Madame, du må se at få en hund. Mozart er bare så givende for os begge:-)

    SvarSlet