fredag den 15. januar 2010

Fri Fredag

Hvorfor går dagene så hurtigt? Mon de også længes efter forår? Måske er det derfor de haster gennem januar, bare for at få det overstået i en fart.

Dagen i dag er gået med oprydning og rengøring, OG pudse sølvtøj! Det har jeg ikke gjort i en menneskealder, men det var sjovt. Resultatet ser du her.


Mit værksted trænger til en kærlig hånd. Jeg var begyndt at sortere i mit drivtømmer, men af en eller anden grund gik det i stå. Nu går vi uden om, når vi skal ud på bade værelset. Men i morgen.....





Lige nu dufter der dejligt af hjemmelavede fiskedeller. Min skønne souldmate er i køkkenet, hvor han har gang i 3 forskellige slags fiskefars. Jeg tror, vi skal have fjernsynsmiddag til X-factor. Det er ikke det værste.

3 kommentarer:

  1. Du bor så smukt, Laila! Er det hjemmelavede billeder, du viser frem, fx det med de små fugle?
    Ha' en dejlig weekend!

    SvarSlet
  2. Tak Madame. De små fugle er lavet af drivtømmer og gammelt jern, og ja, de er hjemmelavede.
    Rigtig god weekend til dig også:-)

    SvarSlet
  3. Åh - så fine bilder du lager! Ditt lysfat ble også utrolig fint - et vakkert stilleben.
    Ha en fin weekend. :)

    SvarSlet