onsdag den 24. marts 2010

Alt er godt

Tak for jeres kommentarer til mit forrige indlæg.
Det varmer og gør mig meget glad.

Operationen gik over al forventning, og vi var hjemme igen i går aftes.
De så helst, at vi blev til i dag, men min soulmate fortalte om Mozart, og om hvor meget vi savnede ham, så lægen gav efter.
Bortset fra smerter og en arm der skal holdes i ro, er min soulmate frisk og især lettet over, at det er overstået. Det er jeg også. Det er utrygt, når de skal ind omkring hjertet og pille ved ledninger og maskiner. Så vi er glade og lettede.
Rigtig god aften til alle jer.

3 kommentarer:

  1. Det var godt at høre. Må I få en rolig nats søvn og vågne op til en smuk dag :-)

    SvarSlet
  2. Tak, Lene.
    Og dagen i dag er smuk:-)

    SvarSlet
  3. Kære Laila,
    Som sædvanlig er jeg håbløst bagud. Forstår, at operationen er gået godt. Hvor er jeg dog glad på Jeres vegne.
    Stort knus fra engens land ;-)

    SvarSlet