lørdag den 19. februar 2011

Overspringshandlinger.

Mit værksted drager. Jeg skulle egentlig lave hjemmeside, foldere m.m., men jeg ender i værkstedet, hvor materialer ligger og lokker, og jeg er nem at lokke. 
Dagen er begyndt med tunge smukke skyer, en fuldmåne der skinner i et hvidt landskab, kaffe og stearinlys og god musik i radioen. Det skal nok blive en god dag. Klokken ni kommer en dejlig tidligere kollega. Vi skal gennemgå materialet fra sidste NLP-kursus i Vejle, så hun kan deltage i det næste kursus om en uge. 
Men lige nu nyder jeg roen og kaffen. 

8 kommentarer:

  1. Det lyder til at blive en hyggelig dag. God fornøjelse med den.
    Jeg havde glædet mig til endelig at kunne sove længe idag - og så vågnede jeg kl 6 og kunne ikke sove mere ! Nu tuller jeg lidt rundt i blogland...det er nu oz hygge...

    SvarSlet
  2. Den måne hang som en stor gul citron på himlen...et flot syn, skål i kaffe og god dag.

    SvarSlet
  3. Hehe, her er det næsten omvendt, jeg vil så gerne lave smykker, men havner med alt mulig andet. Dejlige ting du har liggende. God weekend.

    SvarSlet
  4. Det lyder som en perfekt morgen. Og i øjeblikket kender jeg alt til overspringshandlinger. Jeg tror det er det her tidspunkt på vinteren. Vi hænger lidt ... men det må man gerne.

    Dit værksted ser skønt ud. Kan godt forstå at det frister! :)

    Ha' en dejlig lørdag.

    SvarSlet
  5. Ha' en dejlig lørdag sammen med din tidligere kollega! Dit værksted er et fortryllende syn!
    Jeg skal til blogtræf lige om lidt og glæder mig til at møde 13 andre bloggere :-)

    SvarSlet
  6. Dejligt med overspringshandlinger - de er SÅ inspirerende og jeg kan sagtens følge dig i, at "bordet" drager....:0)- det ser rigtig spændende ud!
    Stort knus og kram

    SvarSlet
  7. Hvor er det et smukt og inspirerende bord du har der.
    Meget mere lokkende end foldere og hjemmesideopsætning.

    SvarSlet
  8. Har du brug for hjælp til en folder, brochure eller lign. ?
    Jeg er i Ribe i hvert fald en dag om ugenfor at ente iog passe børnebørn, så jeg vil gerne komme med en ide ?

    Fine smykker du laver ...

    Jeg har kun fundet de "tre genbrugser" nede i Industrikvarteret.

    SvarSlet