lørdag den 12. marts 2011

Vi venter stadig.

Vi venter stadig. Bonusdatter er nu oppe på den 4 pille der gerne skulle sætte gang i fødslen, men det går langsomt. 
i går morges ringede de fra sygehuset til min mor. Hun skulle komme med det samme og forberede sig på en indlæggelse. Vi kørte derop, og fik at vide, at man i Vejle, hvor hun skal i strålebehandling, havde set at hendes 5 og 6 ryghvivel måske var for svage til strålebehandling. De ville derfor have en ny scanning for at være på den sikre side. Hvis der var risiko for at hendes nerver ville blive beskadiget ved strålebehandlingen, skulle hun opereres og have sat kiler ind i ryggen. Dette skulle foregå i Odense. Så min mor blev indlagt og scannet. Sidst på eftermiddagen kom der en læge og undersøgte hende meget grundigt. Hun konstaterede, at min mor var fit for fight, og at hun rent fysisk var i bedre form, end billederne umiddelbart viste. Puha, det var en lettelse, og vi kørte hjem igen.
Nu satser vi på en rolig weekend, inden turen går til Vejle på mandag. Hvor er det godt, at jeg ikke er i arbejde, men har mulighed for at være med min mor hele vejen.
Min søn og kæreste er i Australien. De har lige skrevet, at de ændre deres planer. De var på vej op nord, men er nu vendt om og kører tilbage mod syd. På grund af jordskælvet i Japan er den nordlige del af Australien ramt af store vandmasser. Man må sige, at der sker meget lige nu, men alt falder på plads, det er jeg ganske sikker på.

3 kommentarer:

  1. Sikke noget !
    beundrer din tro på at alt vil falde på plads.
    Og selvfølgelig vil det det !

    SvarSlet
  2. Der bliver puffet til tilværelsen hos dig for tiden.
    Håber din weekend bliver venlig og varm og at du er bedstemor før den er omme.

    SvarSlet
  3. Pyy ha Laila, sikke en omgang du/I er i gang med. Jeg er sikker på, at det nok skal gå altsammen. Dejligt, at din mor har dig ved sin side - det betyder utrolig meget at man er med. Jeg ønsker det bedste for jer alle og bedstemoder-titlen er med garanti lige om hjørnet :0)
    Sender dig varme tanker, knus og krammer

    SvarSlet